perjantai 13. joulukuuta 2013

Unmesh toi maistettavaksi Intialaista ohutta crispiä. Nämä paistetaan suoraan levyllä ja mausteena käytetään kuminaa. Kiva maku ja taas uusi makuelämys.
Unmeshilla on rullalauta ja hän reväytti selkänsä, joten minä vuorostani autoin ystävää ja hieroin hänen selkäänsä. Apua annetaan puolin ja toisin.
Olin ladannut juuri chipkorttiini lisää rahaa ja ihmettelin miksi raitsikassa leimaus näytti punaista. Menin asemalle ja selvisi, että olin unohtanut leimata itseni ulos metrosta. No, valitusta varten piti täyttää kasa papereita, mutta ongelma oli siinä, että kaikki oli hollanniksi. Onneksi opiskelukaver auttoi kaavakkeiden täyttämisessä. 
Ensimmäistä kertaa mittari kävi pakkasen puolella ja aamulla katot olivat kuurassa.





Kävin elokuvissa katsomassa Audrey Hepburnin elokuvan. Olin nähnyt sen aikaisemmin televisiosta, mutta se ei haitannut yhtään, sillä en muistanut juonesta juuri mitään.
Tulossa vieraita ja minulla oli mahdollisuus tarjoilla suomailaisia herkkuja, poroleikkelettä ja hirvipateeta.
 Edith ja Pracilla.
Itselaukaiseva kamera ja ehdin itsekin kuvaan mukaan. 
Suomalainen leipäjuusto ja lakat maistuivat todella hyvälle. Molemmat vieraat ihmettelivät miten hyvin lämmitetty ja hieman pehmeä juusto sopii hieman kirpeän lakan kanssa niin hyvin.
Suomalaista herkkua. Kiitos Sirkka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti